Zamieszczone przez natash
[O2] Zawór EGR - niekończąca się historia
Zwiń
X
-
[O2] Zawór EGR - niekończąca się historia
Witam tak jak w temacie, poci mi się zawór ERG i to widocznie jak sie go wytrze to za jakies 500km jest już w oleju co z tym najlepiej zrobić??
Jak jest koszt nowego zaworu??
Czy można to zregenerować??
Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi.
P.S.
Prosił bym o przeniesienie tego tematu do problemy usterki
-
-
Re: Zawór ERG - niekończąca się historia
Zamieszczone przez piotrmaxWitam tak jak w temacie, poci mi się zawór ERG i to widocznie jak sie go wytrze to za jakies 500km jest już w oleju co z tym najlepiej zrobić??
Jak jest koszt nowego zaworu??
Czy można to zregenerować??
Pozdrawiam i proszę o podpowiedzi.
P.S.
Prosił bym o przeniesienie tego tematu do problemy usterkisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrmax1.9 BXE O2, tak wszystko dobrze działa ale się poci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jefryPiramida tylko zaznacz ze usunięcie wiąże się z błędami i trzeba przeprogramować kompa... bo ktoś sie porwie z motyka na...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez jefryPiramida tylko zaznacz ze usunięcie wiąże się z błędami i trzeba przeprogramować kompa... bo ktoś sie porwie z motyka na...Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.
Komentarz
-
-
Panowie a wiecie że w O2 EGR też służy jako zawór "bezpieczeństwa" ? jak turbo padnie to podobno zamyka klapę żeby je zdusić i żeby się nie rozsypało...
zaznaczę że to info od mojego mechanika a nie moje mądrości, a to że się poci, to musi się pocić to że je zaślepicie dużo wam nie da w 1.9 BXEO2 2006, 1.9 TDI BXE 105km teraz Superb I
Komentarz
-
-
Witam koledzy.
Ostatnio podłączałem vcds do swojego szkodnika gdyż miałem problem z obrotami silnika. Oczywiście poszukałem poczytałem prawdopodobnie problem będzie w dniu jutrzejszym rozwiązany - wymiana sprzęgieł-ka alternatora (Mój szkodnik ma już 100kkm.), ale
przy okazji cały czas wyskakuje mi też błąd EGR, a mianowicie:
001026 - EGR System: Excessiwe Flow
P0402 - 000 - -
( z tłumaczenia mi wychodzi "EGR System: Nadmierny przepływ )
Ostatnio dużo czytałem na temat EGR i czyszczenia go różnymi sprayami przy uruchomionym silniku i takie tam, ale nie marnując dzisiejszego dnia i będąc u mojego znajomego mechanika postanowiłem go wyczyścić najnormalniej w świecie wykręcając go
i na warsztatową myjkę z użyciem pędzelków.
Oczywiście wymyta tak że, aż się świeciła jak psu ....., nawet takim przyrządem do mierzenia ciśnienia sprawdzaliśmy ją i tak jak mówił mechanik już przy 0,6 bara otwierała się co wykorzystałem na czyszczenie tłoczka wewnątrz
ogólnie arcydzieło i klapę gaszenia przy okazji również wyczyściłem.
Pojeździłem, może i lepiej chodzi,
ale błąd powraca jak bumerang ten sam j/w,
a nawet dodatkowo
000257 - Mass Air Flow Sensor (g70): Implusible signal (Czujnik masowego przepływu
powietrza (G70): Nieoczekiwany sygnał P0101 - 000 - -)
O co chodzi :?: :?: :?:
Help
Komentarz
-
-
piotrek_02ks, wnioskuję z posta, że egr działa poprawnie.. jeszcze mogłeś i tego mechanika zrobić loga 003BS i by było już 100% wiadomo czy chodzi. Co do drugiego błędu to one się zazębiają bo chodzi o przepływkę więc jeden błąd może być skutkiem drugiego lub na odwrót.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Coś nie coś nawijało mi się z tym 003BS
możesz mnie niekierunkować bo nie bardzo wiem o co chodzi.
A błędy sczytywałem swoim VCDS-em bo takowego mam.
[ Dodano: Czw 15 Sty, 15 22:18 ]
Sory vcds-a mam ale mało go używam - jestem laikiem,
ale chyba ze względu na przebieg szkodnika zacznę.
logi to znaczy bloki pomiarowe :?:
czy tak ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_02ks001026 - EGR System: Excessiwe Flow
P0402 - 000 - - ( z tłumaczenia mi wychodzi "EGR System: Nadmierny przepływ )↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
-
Ok bede dziś u mechanika z wymianą tego sprzęgiełka alternatora, to spróbujemy
wymienić ten przepływomierz bo mowił mi że ma taki. No ale najpierw zapytam go
o te logi chociaż ja do końca nie bardzo wiem jak się je robi.
A czy ten problem z przepływomierzem może być związany z tym że od około 3 lat
jeżdżę na wkładzie sportowym firmy K&N który nieregularnie co 15 kkm myję i nasączam zgodnie z zalecenimi producenta. Ten mechanik mi go odradzał.
Komentarz
-
-
piotrek_02ks, wrzucam przykładową fotkę z neta..
Włączasz na rozgrzanym silniku grupę 003 i dajesz switch to BS później klikasz log wyznaczasz ścieżkę gdzie sie ma log zapisywać i startujesz.. tak wykonany log wrzucasz na http://vaglog.pl/VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_02ksA czy ten problem z przepływomierzem może być związany z tym że od około 3 lat jeżdżę na wkładzie sportowym firmy K&N który nieregularnie co 15 kkm myję i nasączam zgodnie z zalecenimi producenta.↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
-
Wiem ze zachowuje się jak nowicjusz i upierdliwość moja nie ma granic,
ale powiedzcie mi jeszcze toZamieszczone przez alxxxi dajesz switch to BS
Wiem że na pewno macie ze mnie ubaw
Póki co to do zczytywania tych logów doszedłem (dzięki za pomoc), na WAGLOGu się zarejestrowałem. I jak tylko powiecie mi o co chodzi z tym BS to wrzucę logi.
Aha i jeszcze jedno - te zczytywanie to robię w czasie jazdy pod obciążeniem, czy wystarczy na postoju przy rozgrzanym silniku na biegu jałowym z jakąś tam prze gazówką.
Kolego
Zamieszczone przez hypsprawdź w kanale powietrza miedzy przepływką a filtrem powietrza czy masz tam dużo osadzonego brudu na ściankach, jeśli tak to wtedy podejrzewałbym że ten filtr nie wyłapuje wszystkiego - to tylko moja teoria
Chyba przeproszę się z normalnym wkładem do filtra powietrza.
Komentarz
-
-
Ok już wszystko wiem, wrzucam log 003
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Zamieszczone przez robrega jaki masz obecnie? :wink:
[ Dodano: Pią 16 Sty, 15 15:10 ]
Coś takiego
[ Dodano: Pią 16 Sty, 15 20:51 ]
Ze szkodnikiem walka ciąg dalszy.
Będąc dziś u swojego znajomego mechanika dostrzegliśmy że przepływka mam mały
przepływ. Jej nr to
0 281 002 531
038 906 461 B
i jej logi 003 http://vaglog.pl/log_200316.html
Mój mechanik znalazł u siebie taką
0 280 218 100
06A 906 461 N
więc ją założyłem i jeździłem dalej i
potem zaświecił się silnik na szafie i powtarzające się poniższe błędy czyli
001026 - EGR System: Excessiwe Flow
oraz 000257 - Mass Air Flow Sensor (g70): Implusible signal
i znowu log 003 na tej przepływce od mojego mechanika
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Nadmieniam że silnik na szafie miałem też wczoraj na mojej oryginalnej przepływce.
O co kaman.
Czyżby muszę kupić nową przepływkę taką jak moja oryginalna?
Help :cry:
Komentarz
-
Komentarz